Wednesday, April 28, 2010

Coretan Perasaan Ku ♥

0
4:36:00 PM
Masa Silamku
Cintaku yang selama ini telah pergi
Tinggalkan aku sendirian dalam keadaan perit
Sakit yang ku alami kian parah
Seakan serpihan kaca yang merobek hati ini
Hatiku semakin layu
Kerna tidak disirami
Dengan baja cinta
Tapi aku redha
Segala yang berlaku
Pasti punya hikmahnya
Aku harus tempuhi
Segala dugaan dan ujian ini
Yang sudah berlaku
Tidak akan diingat kembali
Agar ia tidak terus menghantui
Andai satu masa nanti
Pasti akan hadirnya
Cinta yang sejati
- akU cOretkAn kAta-kAta iNi hAnya iNgin mENyatAkan pErAsAan yAng pERnah akU aLaminyA..

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.