Friday, August 31, 2012

Merdeka 55 - 2012

0
12:17:00 PM



Salam Menyambut Hari Kemerdekaan Buat Malaysia Tercinta
Dengan ini saya ingin menyatakan saya berbangga dilahirkan sebagai salah seorang warga Malaysia.
tapi selama 21 tahun hidup didunia sekali pun tak pernah terjejak nak tengok perarakan..haha!
nak tahu kenapa, sebab malas nak tempuh jam yang terlampau plus taklah memenatkan diri, baik tengok dekat tv je kann..lagi dekat boleh tengok...hihi ;D

sekian, ucapan saya untuk hari ini..
MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!
ops! 
ada lagi pesanan terakhir..
Merdeka kah diri anda?
tepuk dada tanya sendiri ~

0 comments:

Thursday, August 30, 2012

Ampun Maaf ~

0
11:36:00 PM
Assalamualaikum semuaa *tersipu-sipu senyum*

maaflah, blog ini dah kurang aktifnya disebabkan empunya diri tidak berkesempatan melayangkan sepatah dua kata..

since praktikal dulu until now..cuuukup malas dah sebenarnya nak bukak blog ni..soo insyaAllah lah, ianya akan aktif semula dalam masa terdekat ini..

sebabnya..saya dah tak ada tempat nak berkongsi cerita, selalu ada yang sudi dengar..tapi kali ni kembali sendirian :)

tunggulah yekk post yang akan datang, insyaAllah akan ada...

SELAMAT HARI RAYA SEMUA! MAAF ZAHIR DAN BATIN ~

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.