Sunday, September 2, 2012

Talk To The Hand!

0
11:08:00 PM
Assalamualaikum...
Haaa...inilah masa nak luah isi hati ~

Beruntungnya menjadi lelaki sebab senang membasuh hati mereka dengan 'clorox', esok lusa boleh buboh warna lain kan! (isi tersirat, kalau faham, good!)

Beruntungnya menjadi lelaki sebab boleh jual 'ayat' atau 'beli' dengan wang ringgit kepada wanita...beruntungkannn!?

Haa..tahniah lah dah dapat buboh warna lain dalam hati tuu..terdetik rasa menyesal, terkilan..memang kau tak ambik kisah pun sebab dah ada orang boleh jadi macam yang kau nak tu kann...untung! 

Ceh! malas nak teruskan entry ni..SIKIT menyakitkan hati!

Nak cuba basuh pakai CLOROX jugak, tak lut gak pakai KARBAIT!

HAHAHA! the end~

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.