Wednesday, September 5, 2012

Perangai Manusia #FAKTA

0
11:33:00 PM
Assalamualaikum ~

hyep! apa khabar semua? harap-harap sihat walafiat lah semua..
saya disini adalah serba sedikit masalah yang mahu dicerita..
semoga jadi pengajaran buat kita..

haa! ni, korang semua mesti tahu perangai busuk manusia..
setiap manusia ni dalam hati dia ada perangai busuk hati bezanya yang reti jaga hati tu tak bisinglah..yang tak reti tu keja dia memang menyakitkan hati orang lain..betul tak?
sudah-sudahlah sesiapa yang ada perangai busuk hati ni, korang takkan kemana laa kalau terus macam ni..buat apa nak dengki-dengki dengan apa yang orang lain tak ada..apa kata anda berusaha untuk dapat apa yang anda mahukan..
satu lagi..janganlah jadi manusia yang suka melaga-laga orang..kenapa perlunya anda berbuat sedemikian?? rasa puas hati..hmph, susah diri sendiri jugak nanti..
insaflah yekk :)
saya ni bukan jenis pendendam, saya maafkan sesiapa yang buat salah sebab saya bukan siapa-siapa nak hukum orang :)

May Allah Bless You ~

wassalam




About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.