Thursday, September 13, 2012

Oh why sobs sobs

1
11:25:00 PM
Assalamualaikum semua :)

erm, why??
biasalah dalam lumrah pasangan bercinta 'saya' mesti ada breakup!
kali ni entahlah..rasa dah serik nak bercinta dengan mana-mana jejaka yang saya curahkan segala kasih sayang..seolah-olah ia satu pembaziran sebab tak kekal lama,hmph.
tapi itulah, kekadang kecewa dengan sikap lelaki yang kita cintai ni..
jujurlah sebenarnya tak nak dengar pun ungkapan 'putus' dalam perhubungan yang terjalin..tapi apakan daya, benda dah pun berlaku..
lelaki selalu tinggalkan perempuan atas sebab-sebab :-
  1. kononnya perempuan itu terlalu baik untuk dia, kononnya dia jahat..tak sesuai..nonsense rasanya alasan tuu..why not kita saling melengkapi antara satu sama lain?? am i right?
  2. satu lagi alasan 'saya perlu fikirkan tentang hubungan kita'..then lelaki tersebut akan tinggalkan perempuan itu terkontang-kanting..tak salah rasanya kalau meluahkan apa yang terpendam..boleh perbaiki mana-mana yang silap..ini tidak, esok lusa dah ada perempuan lain..hmph.
  3. satu lagi alasan pulak, 'saya nak awak bahagia dengan orang yang akan buat awak bahagia'..ini alasan paling sentap! kalau korang nak tahu..sebenarnya kita akan bahagia dengan orang tuu..tapi sebenarnya orang tu tak nak bahagia dengan kita..atau mungkin dah bosan..
itulah serba sedikit tentang lelaki ni..yang kadang-kadang kita sendiri susah nak mengerti isi hati mereka...

sekian.


About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

1 comment:

Song In My Mind

Powered by Blogger.