Monday, September 24, 2012

Never Lose Hope

0
9:21:00 PM
Assalamualaikum semua..
apa khabarkah? harap sihat-sihatlah hendaknya :)


andai diberi peluang untuk memperbetulkan kesilapan lalu, takkan saya sia-sia kan peluang itu..Allah saja Maha mengetahui bahawa tak ada sikit niat nak buat macam tu..tapi perkara dah berlaku..apa yang mampu buat adalah terus berdoa agar dia terbuka hati untuk memberi saya peluang..

zaman sekarang ni susah nak cari orang macam dia, tapi itulah orang kata tak ada rezeki, nak buat macam mana..tapi saya tak pernah putus berdoa agar keajaiban berlaku.. :)

uhuk! tak suka baca post saya janganlah baca yekk..ini ruangan saya so hak saya.

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.