Wednesday, October 5, 2011

binatang pun tahu erti kasih sayang ~

0
12:05:00 AM
assalamualaikum semuaa..
klau sudi baca laa :(

ada baca berita tak korang?? pasal buang bayi dari tingkat 2 dekat gombak..
apa pendapat korang?? perasaan korang??

only one word "KEJAM!"

iskk! tak taw laa nak cakap macam manaa..
kenapa la manusia macam ni ada dekat dunia ni..
dah la buat dosa zina..lepas tu buang anak sendiri pulakk tuu..
haih! apa la azabnya nantikan..(ada ke wanita tu terfikir)
mungkin terlalu kurang pendidikan atau entah laa..
tah apa yang menghasut sampai sanggup buang macam tu sekali
kalau la bayi tu boleh bercakap tak pun cari mak dia (dalam mimpi la kan)
tanya mak dia apa dosa dia sampai sanggup diperlakukan sebegini..
janganlah ada diantara kita yang terlibat dengan isu sebegini..
hindari!

even binatang pun tahu jaga anak sendiri..kadang-kadang
dah mati pun still duduk dekat dengan bangkai anak..itu yang hanya
dikurniakan otakk..
manusia yang dikurniakan otak serta akal pun..
berfikir pakai lutut,hmm..

renung-renungkan ~


ANGGOTA polis mengangkat mayat bayi untuk dibawa ke Hospital Selayang. Bayi disyaki dibuang seorang wanita berusia 19 tahun ke dalam longkang selepas dipercayai dilahirkan di tandas asrama kediamannya. Foto: China Press (03/10/2011)

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.