Wednesday, March 30, 2011

ANNOUNCEMENT ? tlg fikirkan balek ~

2
10:52:00 PM


Larangan Membawa Kenderaan Kepada Pelajar Sepenuh Masa KUIS bermula sesi Mei 2011/2012

Saya sebagai salah seorang mahasiswi yang membawa kenderaan ke kolej, minta untuk pihak atasan pertimbangakan semula dengan peraturan baru.
KERANA banyak yang seharusnya pihak atasan mengambil berat, antaranya :

  1. Kereta Sewa : Duit Sewa Kereta + Duit Minyak = RM?? , Jika nak dibandingkan mempunyai kenderaan sendiri..
  2. Bas KUIS : Bas tidak setiap masa ada, bagaimana sekiranya berlaku kecemasan ketika waktu malam ?
  3. Kami selalu mendapat tugasan luar, bagaimana sekiranya memerlukan kami untuk menyiapkan tugasan..kereta sewa ? setengah hari sudah mencecah RM60-80 itu tidak termasuk dengan duit minyak lagi..kami mahasiswa menuntut ilmu..duit lebihan PTPTN digunakan sebagai wang saku..kami menuntut ilmu BUKAN NYA BERGAJI..
  4. Tahap kebersihan cafe-cafe yang ada di dalam KUIS ? TIDAK MEMUASKAN!
Biarpun ada diantara perkara-perkara yang tidak berkaitan dengan isu ini, tapi minta untuk pihak atasan pertimbangkan semula mengenai isu ini...Mohon..

p/s : Segala kekasaran bahasa atau ada yang kurang sopan dengan kata-kata ini..saya mohon maaf sekiranya terdapat perkara-perkara yang menyinggung perasaan mana-mana pihak..

Saya Cuma Menuntut Keadilan Sebagai Mahasisiwa ~

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

2 comments:

  1. sebenarnya larangan tu bukanlah bersifat larangan penuh...tapi hakikatnya ada matlamatnya...rasanya zam dah jelaskan...

    ReplyDelete

Song In My Mind

Powered by Blogger.