Wednesday, October 6, 2010

Kau Seorang ~

0
10:53:00 PM

Aku gembira disaat kau ada disisiku
Tanpamu hilanglah tawa ku
Aku ingin kau terus berada disisiku
Tidak kira waktu susah dan senang

Hanya kau seorang yang mampu
Membuat aku bahagia
Tidak akan ada hal lain yang
Selain dirimu

Janganlah kau ragu
Dengan ketulusan hati ini
Ia sejujur & seikhlas mungkin
Tidak pernah menipu

Dimana saja kau berada
Pasti aku akan merindui
Semakin jauh perasaan itu
Semakin dekat aku rasakan ia

Kasih, jangan pernah terlintas dihati
Untuk meninggalkan ku
Genggamlah bara cinta
Sekuat mampu mu

Ku pohon restu
Agar hubungan ini mendapat rahmat dari-Nya
Agar ia akan terus berkekalan
Hingga akhir hayat

P/S : Ha! Akhirnya, Terciptanya Kata-Kata Yang Datang Dari Hati Ku :)
ngehh..~

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.