Wednesday, September 22, 2010

Everything ~

0
11:45:00 PM
Salamalaik ~

Disini saya ingin memohon seribu kemaafan seandainya saya ada melakukan salah dan silap kepada anda yang terlibat dan yang tidak terlibat secara langsung atau yang mengenali diri ini dimana jua anda berada. Sekiranya saya ada terhutang atau berhutang dengan kalian, bagitahu saya agar dapat segera diselesaikan. Kepada SAHABAT's saya, setiap manusia tidak pernah lari daripada melakukan kesilapan, seandainya saya pernah menyinggung perasaan kalian sepuluh jari saya susun memohon kemaafan. Sejak lahir didunia ini, telah banyak kesilapan yang dilakukan ketika meniti sebagai khalifah di bumi Allah s.w.t ini. Syukur kerana masih diberikan peluang untuk menghirup udara segar dan melihat kebesaran ciptaan Illahi ini. Semoga Hidup Kita Di Berkati ~ Amen!

About the author

Donec non enim in turpis pulvinar facilisis. Ut felis. Praesent dapibus, neque id cursus faucibus. Aenean fermentum, eget tincidunt.

0 comments:

Song In My Mind

Powered by Blogger.